Direktlänk till inlägg 8 november 2013

Fääääärdiiig!!!

Av AK - 8 november 2013 20:44

Go kväll bloggen!! Nu sitter jag o myser med hunden i soffan o är bara rätt nöjd över allt bakande jag hunnit med idag.?
Blev både muffins o kladdkaka för att sen avsluta med vetebullar :)

Gjorde de flesta helt utan nått på (eftersom jag gillar de bäst) men även nåra med pärlsocker och nåra med mandelflan..

Missade visst muffinsreceptet tidigare så här kommer de... :)
efter all bakning blev de middag med pappa och dott innan dom for vidare till Sura över helgen. .
Idag stod de kycklingwook på listan o så blev de.
Skar upp kycklingen tidigare idag o la i honungs marinad.
wookade detta ihop med wookgrönsaker från ica basics varor. I med pyttelite grädda o soya. Serveras med äggnudlar.

Så nu sitter jag proppmätt o känner nästan lite sorg över att jag kommer nog inte otka med nå kladdkaka ikväll...... hur mycke jag än skulle vilja.. :(
Nåja... finns ju en dag imorn oxå ;)

over 4 now!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AK - 9 november 2013 15:15

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 6478575183

Av AK - 9 november 2013 13:44


Usch vilken grå dag idag!! Detta väder plus att jag känner av halsont igen gör att de passar perfekt för att slappa idag. Iaf ett tag till... sen ska både jag o Ester duscha och göra oss iordnin för middag och poker hos goda vänner i skultuna :) ve...

Av AK - 8 november 2013 17:33

Blev lite bakning idag då :) först ut va muffins som jag gjorde om lite. Jag använder alltid receptet som finns i min gamla hemkunskapsbok från högstadiet men har skrivit in den i min fina receptbok :) Ihop med mjölken eller vattnet (jag väljer...

Av AK - 8 november 2013 11:40


Goood morgon....eller ja.... god dag kanske de heter nu.. lyckades inte somna förrän runt 03.00 så vaknade därav med bultande huvudvärk vid 8.00.... knaprade lite piller o låg kvar i sängen till 11.00 då grannen kom ner o hjälpte mig med tvn... så ...

Av AK - 8 november 2013 02:14

När en leksak ger upp så tar man nästa ;) Här kommer iaf hur jag gjorde maten ikväll (torsdag) Ytterfile' fick de bli idag , som jag skar i skivor och sen lite mindre bitar. Bryner dessa bitar tillsammans med en burk svamp och tillsätter l...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Åsikter o kommentarer är mer än välkomna :)


Ovido - Quiz & Flashcards